Goldspeak Community

Full Version: [Java - LibGDX] Renderowanie dużej ilości voxeli
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Witam. Aktualnie piszę coś na wzór małego silnika voxelowego w javie i mam kilka problemów. Danę dotyczące voxeli trzymam w tablicy 3-wymiarowej.

1. Jakiego sposobu renderowania voxeli użyć?

Wcześniej miałem styczność z VBO, DisplayListami oraz zwykłym pojedyńczym renderowaniem voxeli(myślę że to najgorsza opcja). W LibGDX'ie widziałem też coś takiego jak klasa MeshPartBuilder i coś o niej poczytałem, ale wątpię żeby to był dobry wybór jeśli chcę aby voxele były dynamicznie dodawane oraz usuwane.

2. Czy jakaś z powyżej wymienionych struktur daje możliwość szybkiego dostępu do przechowywanych elementów?

Zależy mi na tym aby nie definiować całej struktury od nowa gdy będę musiał coś w niej zmienić(brzmi to przerażająco wolno). Jeśli odpowiedź na to pytanie brzmi nie, to czego lepiej użyć?

Z góry dziękuję za pomoc Oczko
Poczytaj o meshach bo mają wbudowane VBO i ogólnie są całkiem spoko.