[Java - LibGDX] Renderowanie dużej ilości voxeli - Printable Version +- Goldspeak Community (https://forum.goldspeak.pl) +-- Forum: Starchasers (https://forum.goldspeak.pl/forumdisplay.php?fid=12) +--- Forum: Programujemy (https://forum.goldspeak.pl/forumdisplay.php?fid=3) +---- Forum: Java (https://forum.goldspeak.pl/forumdisplay.php?fid=4) +----- Forum: Dyskusja i pytania (https://forum.goldspeak.pl/forumdisplay.php?fid=40) +----- Thread: [Java - LibGDX] Renderowanie dużej ilości voxeli (/showthread.php?tid=50) |
[Java - LibGDX] Renderowanie dużej ilości voxeli - intothenether - 13.02.2015 Witam. Aktualnie piszę coś na wzór małego silnika voxelowego w javie i mam kilka problemów. Danę dotyczące voxeli trzymam w tablicy 3-wymiarowej. 1. Jakiego sposobu renderowania voxeli użyć? Wcześniej miałem styczność z VBO, DisplayListami oraz zwykłym pojedyńczym renderowaniem voxeli(myślę że to najgorsza opcja). W LibGDX'ie widziałem też coś takiego jak klasa MeshPartBuilder i coś o niej poczytałem, ale wątpię żeby to był dobry wybór jeśli chcę aby voxele były dynamicznie dodawane oraz usuwane. 2. Czy jakaś z powyżej wymienionych struktur daje możliwość szybkiego dostępu do przechowywanych elementów? Zależy mi na tym aby nie definiować całej struktury od nowa gdy będę musiał coś w niej zmienić(brzmi to przerażająco wolno). Jeśli odpowiedź na to pytanie brzmi nie, to czego lepiej użyć? Z góry dziękuję za pomoc RE: [Java - LibGDX] Renderowanie dużej ilości voxeli - PlayerWithoutName - 13.02.2015 Poczytaj o meshach bo mają wbudowane VBO i ogólnie są całkiem spoko. |