Goldspeak Community
[Java - LibGDX] Renderowanie dużej ilości voxeli - Printable Version

+- Goldspeak Community (https://forum.goldspeak.pl)
+-- Forum: Starchasers (https://forum.goldspeak.pl/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Forum: Programujemy (https://forum.goldspeak.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+---- Forum: Java (https://forum.goldspeak.pl/forumdisplay.php?fid=4)
+----- Forum: Dyskusja i pytania (https://forum.goldspeak.pl/forumdisplay.php?fid=40)
+----- Thread: [Java - LibGDX] Renderowanie dużej ilości voxeli (/showthread.php?tid=50)



[Java - LibGDX] Renderowanie dużej ilości voxeli - intothenether - 13.02.2015

Witam. Aktualnie piszę coś na wzór małego silnika voxelowego w javie i mam kilka problemów. Danę dotyczące voxeli trzymam w tablicy 3-wymiarowej.

1. Jakiego sposobu renderowania voxeli użyć?

Wcześniej miałem styczność z VBO, DisplayListami oraz zwykłym pojedyńczym renderowaniem voxeli(myślę że to najgorsza opcja). W LibGDX'ie widziałem też coś takiego jak klasa MeshPartBuilder i coś o niej poczytałem, ale wątpię żeby to był dobry wybór jeśli chcę aby voxele były dynamicznie dodawane oraz usuwane.

2. Czy jakaś z powyżej wymienionych struktur daje możliwość szybkiego dostępu do przechowywanych elementów?

Zależy mi na tym aby nie definiować całej struktury od nowa gdy będę musiał coś w niej zmienić(brzmi to przerażająco wolno). Jeśli odpowiedź na to pytanie brzmi nie, to czego lepiej użyć?

Z góry dziękuję za pomoc Oczko


RE: [Java - LibGDX] Renderowanie dużej ilości voxeli - PlayerWithoutName - 13.02.2015

Poczytaj o meshach bo mają wbudowane VBO i ogólnie są całkiem spoko.