02.08.2016, 15:14
Proponuję modyfikacje która nazywa się :
1. Special Mobs
https://minecraft.curseforge.com/projects/special-mobs
Nie wiadomo czy będzie wersja na 1.10.2 ... Jeżeli do czasu w którym bedziesz składał paczke to te mody które nie będa na 1.10.2 to możesz wywalić tego moda.
Mod ten sprawia że moby agresywne bardziej uprzykszają życie ponieważ jest szansa że zrespi się nam mob który bedzie silniejszy od swojej podstawowej wersji.
2. Redstone Paste
https://minecraft.curseforge.com/projects/redstone-paste
version: 1.10.2
Mod ten pozwala układać redstone na pionowych ścianach , więc umożliwia to robienie większych mechanizmów w mniejszych pomieszczeniach np. na suficie ... , No i jeszcze rózne kolory redstone co pozwoli na odróżnienie co do czego przy masywnych projektach.
3. BloodMoon
https://minecraft.curseforge.com/projects/bloodmoon
version: 1.10.2
Nazwa mówi sama za siebie. Kto grał np. w Terrarie / Unturned. Wie że gdy na niebo wzejdzie czerwony księżyc to moby agresywne stają się silniejsze.
4. Building-Bricks
https://minecraft.curseforge.com/projects/building-bricks
version: 1.10.2
Coś dla fanów budowania. Płotki z vanillowych materiałów.
5. Dynamic Lights
version: 1.10.2
https://minecraft.curseforge.com/projects/dynamic-lights
Miasto nocą staje się ładniejsze.
6. Stellar-Sky
https://minecraft.curseforge.com/projects/stellar-sky
version: 1.10.2
Niebo jest ładniejsze. dodaje licznik godziny / date
6. Tinker Mechworks
https://minecraft.curseforge.com/projects/tinkers-mechworks?gameCategorySlug=mc-mods&projectID=78057
Nie wiadomo czy będzie wersja na 1.10.2 ... Jeżeli do czasu w którym bedziesz składał paczke to te mody które nie będa na 1.10.2 to możesz wywalić tego moda.
Dodatek do Tinker' Construct
1. Special Mobs
https://minecraft.curseforge.com/projects/special-mobs
Nie wiadomo czy będzie wersja na 1.10.2 ... Jeżeli do czasu w którym bedziesz składał paczke to te mody które nie będa na 1.10.2 to możesz wywalić tego moda.
Mod ten sprawia że moby agresywne bardziej uprzykszają życie ponieważ jest szansa że zrespi się nam mob który bedzie silniejszy od swojej podstawowej wersji.
- Zwiększone Hp
- Efekty mikstur
- Efekty aoe
- Uzbrojone moby ze zbroji z róznych modów
2. Redstone Paste
https://minecraft.curseforge.com/projects/redstone-paste
version: 1.10.2
Mod ten pozwala układać redstone na pionowych ścianach , więc umożliwia to robienie większych mechanizmów w mniejszych pomieszczeniach np. na suficie ... , No i jeszcze rózne kolory redstone co pozwoli na odróżnienie co do czego przy masywnych projektach.
3. BloodMoon
https://minecraft.curseforge.com/projects/bloodmoon
version: 1.10.2
Nazwa mówi sama za siebie. Kto grał np. w Terrarie / Unturned. Wie że gdy na niebo wzejdzie czerwony księżyc to moby agresywne stają się silniejsze.
4. Building-Bricks
https://minecraft.curseforge.com/projects/building-bricks
version: 1.10.2
Coś dla fanów budowania. Płotki z vanillowych materiałów.
5. Dynamic Lights
version: 1.10.2
https://minecraft.curseforge.com/projects/dynamic-lights
Miasto nocą staje się ładniejsze.
6. Stellar-Sky
https://minecraft.curseforge.com/projects/stellar-sky
version: 1.10.2
Niebo jest ładniejsze. dodaje licznik godziny / date
6. Tinker Mechworks
https://minecraft.curseforge.com/projects/tinkers-mechworks?gameCategorySlug=mc-mods&projectID=78057
Nie wiadomo czy będzie wersja na 1.10.2 ... Jeżeli do czasu w którym bedziesz składał paczke to te mody które nie będa na 1.10.2 to możesz wywalić tego moda.
Dodatek do Tinker' Construct