13.02.2015, 18:34
(This post was last modified: 13.02.2015, 19:19 by intothenether.)
Witam. Aktualnie piszę coś na wzór małego silnika voxelowego w javie i mam kilka problemów. Danę dotyczące voxeli trzymam w tablicy 3-wymiarowej.
1. Jakiego sposobu renderowania voxeli użyć?
Wcześniej miałem styczność z VBO, DisplayListami oraz zwykłym pojedyńczym renderowaniem voxeli(myślę że to najgorsza opcja). W LibGDX'ie widziałem też coś takiego jak klasa MeshPartBuilder i coś o niej poczytałem, ale wątpię żeby to był dobry wybór jeśli chcę aby voxele były dynamicznie dodawane oraz usuwane.
2. Czy jakaś z powyżej wymienionych struktur daje możliwość szybkiego dostępu do przechowywanych elementów?
Zależy mi na tym aby nie definiować całej struktury od nowa gdy będę musiał coś w niej zmienić(brzmi to przerażająco wolno). Jeśli odpowiedź na to pytanie brzmi nie, to czego lepiej użyć?
Z góry dziękuję za pomoc
1. Jakiego sposobu renderowania voxeli użyć?
Wcześniej miałem styczność z VBO, DisplayListami oraz zwykłym pojedyńczym renderowaniem voxeli(myślę że to najgorsza opcja). W LibGDX'ie widziałem też coś takiego jak klasa MeshPartBuilder i coś o niej poczytałem, ale wątpię żeby to był dobry wybór jeśli chcę aby voxele były dynamicznie dodawane oraz usuwane.
2. Czy jakaś z powyżej wymienionych struktur daje możliwość szybkiego dostępu do przechowywanych elementów?
Zależy mi na tym aby nie definiować całej struktury od nowa gdy będę musiał coś w niej zmienić(brzmi to przerażająco wolno). Jeśli odpowiedź na to pytanie brzmi nie, to czego lepiej użyć?
Z góry dziękuję za pomoc