Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Java - LibGDX] Renderowanie dużej ilości voxeli
#1
Witam. Aktualnie piszę coś na wzór małego silnika voxelowego w javie i mam kilka problemów. Danę dotyczące voxeli trzymam w tablicy 3-wymiarowej.

1. Jakiego sposobu renderowania voxeli użyć?

Wcześniej miałem styczność z VBO, DisplayListami oraz zwykłym pojedyńczym renderowaniem voxeli(myślę że to najgorsza opcja). W LibGDX'ie widziałem też coś takiego jak klasa MeshPartBuilder i coś o niej poczytałem, ale wątpię żeby to był dobry wybór jeśli chcę aby voxele były dynamicznie dodawane oraz usuwane.

2. Czy jakaś z powyżej wymienionych struktur daje możliwość szybkiego dostępu do przechowywanych elementów?

Zależy mi na tym aby nie definiować całej struktury od nowa gdy będę musiał coś w niej zmienić(brzmi to przerażająco wolno). Jeśli odpowiedź na to pytanie brzmi nie, to czego lepiej użyć?

Z góry dziękuję za pomoc Oczko
Reply
#2
Poczytaj o meshach bo mają wbudowane VBO i ogólnie są całkiem spoko.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)